CKC UW partnerem technologicznym ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Filmie i Komunikacji Społecznej

Logo olimpiady

Dziś czuwamy nad sprawnym przebiegiem II etapu ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Filmie i Komunikacji Społecznej, organizowanej przez Filmotekę Narodową - Instytut AudiowizualnyTo już piąta edycja Olimpiady, którą CKC UW wspiera jako partner technologiczny od 2016 r., odpowiadając za przygotowanie testów w wersji elektronicznej, udostępnienie platformy e-learningowej oraz nadzorując przebieg sprawdzianu on-line podczas trwania konkursu. 

Celem Olimpiady jest popularyzacja kultury filmowej i różnych aspektów komunikacji społecznej, głównie w zakresie oddziaływania za pomocą języka i obrazu. To jedyna interdyscyplinarna inicjatywa edukacyjna o zasięgu ogólnopolskim, której celem jest popularyzacja wśród młodzieży szkół ponadpodstawowych wiedzy o kulturze filmowej oraz nauk o komunikowaniu. Tegoroczne hasło przewodnie to: „Kino i twórcy patrzą w lustro: autotematyzm i autobiografizm.” 

Życzymy powodzeniaa 162 ucznióm, którzy zakwalifikowali się do II etapu konkursu!  Na laureatów czekają m.in. indeksy na wyższe uczelnie i akredytacje festiwalowe!